Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dijous, 22 d’agost del 2013

Cap de Creus II.



Aquesta imatge és de la mar d’Avall vista des de l’illa de Messina o illa Plana. 
L’altra setmana hi vaig anar a dormir, és pura pedra, però la balconada té un 360º sobre el CdC que no té preu, si ets capaç de no tenir fàstics que desenes d’insectes es passegin per sobre del teu cos i que alguns d’ells, a més, es dediquin a xuclar-te la sang, és un lloc molt recomanable d’anar. 
Malauradament aquell capvespre el cel no va ser espectacular i va ser difícil treure-li alguna imatge potent. Les millors van ser les nocturnes, però s'han reservat per la setmana de l’onze de setembre. 
Aquesta que veieu és feta amb l’onze mm, un filtre de DN invers + un polaritzador per saturar una mica el color. El temps d’exposició és de 30”, el diafragma a f 9,0 i 100 ISO. Ah! també vaig modificar la temperatura del color i la vaig pujar per escalfar una mica el cel. 

2 comentaris:

  1. Molt maca!
    Aquesta és de la nit de la Carla? T'he llegit a l'altra i m'ha agradat molt l'entrada.

    ResponElimina
  2. Gràcies, Suss. No, amb la Carla vàrem estar en una cala molt a prop d'aquesta illa que és una preciositat (la de la foto de la parella, la VL i la llàgrima). L'any passat li vaig dir a un company que hi va anar amb la seva filla i a les dues del mati varen haver de tornar per culpa dels bixos. Una abraçada

    ResponElimina