Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dijous, 16 de gener del 2014

Pedres





A la web d’en José Fernández una de les coses que més ens han agradat són les imatges de les pedres, aquestes són d’una riquesa cromàtica captivadora. Vaig preguntar-li on havia fet les fotos i em va dir que eren d’una platja de molt difícil accés i que malauradament no vam tenir temps d’anar-hi. Per sort són moltes les platges que tenen còdols i estrats acolorits. Això sí, cal esperar que quedin al descobert, quan el mar es retira i encara estan molls, és quan llueixen els millors colors. 

6 comentaris:

  1. Para la próxima seguro que vamos. Ya sabes que a mi estos detalles me chiflan. Muy chulas. Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias José, estas son las últimas de vuestra costa. Ahora me tocará esperar unos meses para regresar ;-).

      Elimina
  2. La pedreta de la primera sembla un penjoll de disseny. És preciosa.Salut JC

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'altre dia la meva filla em deia que casa nostra era una mica "estranya", referint-se a la decoració, la tenim plena de pedres de diferents llocs. Crec que és el primer cop que torno d'un viatge sense cap pedra al sarró, no ho entenc. Poder és perquè n'hi havia tantes que es feia difícil d'escollir ;-) Gràcies per la visita!

      Elimina
  3. Formes,colors i textures.
    Llàstima de tenir-ho en el Mediterrani.
    Bones imatges.
    salut!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La part de la gea és força diferent, em va fer molt gràcia el rellamp de còdols que hi ha ;-) Gràcies per la visita i comentaris

      Elimina