Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

divendres, 14 de març del 2014

Eixida a la Rostella



Quasi sempre faig postes de sol però, aquest dia vaig poder sortir de cacera de bon mati. L’objectiu va ser anar a cala Rostella (Roses), és una cala a prop de cap Norfeu.  El cel era una incògnita, al vaig sortir de casa no sabia ben bé quina proporció de recobriment tenien els núvols, sortosament hi va haver un bon espectacle. Com que normalment faig postes i la intensitat de la llum és minvant, aquest dia em vaig atavalar una mica amb la configuració dels paràmetres i per trobar  la bona composició i llum, vaig fer-me un tip de còrrer per la platja..., sort que és petita ;-)
Aquí teniu el resultat que espero us agradi. Aquestes imatges han estat revelades per primer cop amb el Lightroom, l’acabo de instal·lar avui mateix, amb això dels softwares sempre vaig una mica tard.  

8 comentaris:

  1. Muy guapas las dos, no obstante me quedo con la primera. Para ser el primer uso del LR, los resultados son excelentes. Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias José. Esto era hace unas semanas con el 4.0 y ahora con la nueva máquina tengo el 5,2 que parece bastante mejorado. Lo que falta es tiempo para trastearlos. Un abrazo

      Elimina
  2. Osti, tio! cada vegada et superes l'insuperable! Què estaràs fent d'aquí a cinc anys? les teves fotos m'han agradat sempre molt. El teu art millora com el vi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marti, la propera vegada que ens viem tens pagat un dinar al restaurant del far del CdC. Em fas pujar els colors ;-). Petonets per la Mariona, ja m'agradaria veure-la ni que sigui en foto. Quins ulls!

      Elimina
  3. Si et lleves molt ben d'hora, però ben d'hora, ben d'hora...triomfes, està clar. Jo escolliria la primera per la riquesa cromàtica que té, tot ique el primer pla de la segona m'encanta.
    Salut

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquesta vesprada hi anirem aqui mateix, a veure si surt alguna cosa interessant..., segur que si.

      Elimina
  4. Bé, un dia d'aquells que , segurament, no et vares penedir de matinar. La primera, sens dubte, té molta força.
    Bon treball!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat que em sento més còmode al capvespre, crec que la velocitat del procès és més lent i et permet més de joc. No?
      Gràcies per la visita, company!

      Elimina