Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dilluns, 17 de març del 2014

Monegros I



Des de fa uns anys i per motius professionals als estius vaig fins un poblet dels Monegros anomenat Grañen. Anar-hi representa un esforç físic important perquè m’agafa en plena temporada de treball però, el fet d’entrar en aquell “espai tan immens” em resulta del tot gratificant. Ara hi he estat sense tanta presa, una mica més relaxat, i d'aquesta manera intentar fotografiar algunes de les formacions geològiques tant espectaculars que l'erosió ha escolpit.  Han estat dos dies molt intensos, amb la llum del dia buscàvem formacions interessants i a les nits les immortalitzàvem.  Han estat nits sense núvols i un quart de lluna, estelades, i una mica de vent. El resultat del treball no ha estat reeixit però, és una mostra del gran potencial paisatgístic que hi ha en aquest racó de l’Aragó.
Amb aquesta entrada també m’agradaria fer veure a molta gent que si bé hi ha llocs icònics que s’han de visitar, com pot ser l’arxifotografiat “castell de tierra de la Bàrdenas” , amb una mica de interès podem descobrir lloc nous que són preciosos i ser dels primers en descobrir-los i de pas podrem ajudar a promocionar aquests racons.
Començarem amb un la imatge de la Roca del Migdia del poblet de Piracés i un monument anomenat “art i natura”.  

6 comentaris:

  1. Me encanta la primera Eduard, que buena. Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias José. Los 2 próximos lunes mostraré unos cuantos lugares más que espero que animen a más de uno a ir a Monegros. No he estado nunca en la Bárdenas Reales, pero Monegros pude ser una alternativa a no tener que esconderse de los guardas de las Bárdenas ;-)

      Elimina
  2. A mi m'atrau la proa de la primera i, si em permets, penso que un pessic de llum càlida per ressaltar els tons vermellosos sobre el blau del cel farien xalar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, si, ho vaig intentar però la roca és molt i molt gran i no vaig saber trobar-li el punt correcte pel meu gust. Una abraçada i moltes gràcies per comentar.

      Elimina
  3. Guai, aquesta formació rocosa es una canya i ben retratada. Molt bé.
    Totalment d'acord amb el tema de les localitzacions. Jo tampoc hi he estat mai a Bardenas, però és que no tinc mica de ganes, ja he vist massa fotos, em passa el mateix amb Barrika, la Bassa de la Mora i tants altres llocs emblemàtics...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per la visita. Si algun dia vols anar-hi et puc passar les localitzacions:-)

      Elimina