Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dissabte, 5 de juliol del 2014

Cala Torta


Aquestes imatges són d’una cala extremadament petita i amagada, el seu nom es repeteix i no gaire més lluny tornem a trobar una cala Torta a la mar d’Avall. Aquesta s’ubica al costat de la cala Fornells a Port de la Selva. Des del mar no es pot veure.
Un cop amagat el sol i abans de fer la primera cabussada nocturna de la meva vida, no vaig resistir fer aquest parell d’imatges. 25s a f14, !00Iso i el 17 mm. Processat amb lightroom

4 comentaris:

  1. Quins colors aquesta primera, m'agrada la profunditat que has obtingut amb els núvols.
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Coincidim, pensa que uns segons abans i uns després també vaig fotografiar i no hi ha aquest efecte. Va ser un instant en que la mar es va calmar i va permetre que s'hi reflexes el núvol. Una abraçada

      Elimina
  2. Aquests tons blaus són molt atractius. He de sortir algun vespre!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic esperant veure el que treus amb la nova adquisició. Seré implacable amb la crítica de "bon" amic ;-)

      Elimina