Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

divendres, 18 de juliol del 2014

Fotografiar el fons marí








Quan arriba l’estiu se’m fa molt dificultós tenir temps per fotografiar paisatge, tanmateix són pocs els cels que se li puguin treure una mica de suc. Aleshores, he de tirar d’arxiu o aprofitar les escapades a mar en que m’agrada molt anar a veure els fons marins del Cap de Creus per coneix-se’ls i fotografiar-los.
Per practicar aquesta fotografia i com que les cabussades són a pulmó, vaig amb una càmera compacta, ara tinc la Nikon Coolpix que és submergible fins als 10 metres, en el meu cas no passo dels 5 metres, vaig més que sobrat ;-).
Per fer les imatges dels organismes que viuen incrustats sobre les roques, o pasturen per sobre les algues,  utilitzo la càmera en mode “submergible”, “macro” i li activo el flash, com podeu veure hi ha vegades que el petit flash pot originar una ombra molesta però si ets capaç de fixar-te bé i no moure la ma, les fotos poden ser "resultones". Les imatges que us presento són fetes d’aquesta manera. El dia que vaig fer aquestes fotos hi havia mar de fons de gregal, el que feia que l'aigua estigues una mica moguda, l'ús del flash en aquestes condicions és imprescindible.  Espero que us agradin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada