Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dimecres, 3 de desembre del 2014

El llevant de Sant Andreu II

66s/f11/100ISP/17mm

Dilluns, l’Empordà ha tornat a recuperar l’aspecte de plana marjalenca que és, moltes terres que sempre romanen seques han quedat inundades delatant aquest origen.  
El cor dels estanys era inaccessible pel nivell que havien assolit les aigües (mig metre sobre del nivell del divendres), tant sols vaig poder arribar a la vora de l’antic estany de Castelló, ara anomenat de Palau :-(, i poder captar aquestes llums extremes.  En el turó que estava, era ple de feristeles que hi havien pujat fugin de la inundació i durant l’espera de les bones llums no em vaig sentir sol en cap moment ;-)  
Per captar la primera imatge vaig utilitzar un filtre DN invers i un DN posat al revés, i així incrementar el temps d’exposició, també vaig anar tapant amb la funda del filtre la part central per evitar que es cremés.


8s/f18/100ISO/33mm

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada