Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dilluns, 19 de gener del 2015

Derrotat



El tramuntanal de principis de desembre va trencar aquest pollancre, té un diàmetre de més de tres metres i una alçada (del terra fins al punt que s’ha trencat) de cinc metres. Era tot un gegant però, a l’Alt Empordà no es pot ser gran, aquí tant sols hi poden viure els de talla M o L, a partir d'XL estan en perill. La senyora tramuntana se’n cuida de segar o podar els que la desafien. Ella tard o d’hora surt sempre guanyant.
Aquesta imatge va ser il·luminada amb lot i de forma zenital, és un treball delicat el de repartir la llum per intentar que l’escena agafi volum i més si l'escena ocupa un espai important.
A sota us deixo la mateixa imatge feta aquest cap de setmana en que el Ricard i el Gabri varen prestar-se a donar-me un cop de ma. En Gabri va fer de model (1,9 m d'alçada) i en Ricard va participar amb la confecció de la il·luminació. Espero que us agradin :-) 




10 comentaris:

  1. Fins que no he vist la segona imatge no era conscient de les dimensions d'aquest gegant.
    Les dues imatges tenen uns colors molt xulos, em decanto per la segona, en aquest cas m'agrada la figura humana.
    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un cop vaig arribar a casa em va agradar més la segona perquè tot i que inicialment em semblava massa il·luminada, crec que lliga més amb la intensitat del l'hora blava del cel. Gràcies per la visita

      Elimina
  2. Guapa iluminación en las dos imágenes, me quedo con la segunda. Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me alegro que te hayan gustado. La iluminación selectiva es muy resultona. Un abrazo :-)

      Elimina
  3. Cada cop opto més per incloure una figura humana per a dimensionar els llocs, per aixó em quedo amb la segona. Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vols dir que no seria millor que al sortir a fotografiar ens arreglessim una mica i així sortir ben guapets? ;-)

      Elimina
    2. Jo, com es veu claríssim al meu avatar, soc guapo de sèrie :-D

      Elimina
    3. Pels llocs que vas una mica cabra si que ho has de ser ;-)

      Elimina