Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

diumenge, 22 de febrer del 2015

Buscant el detall II











De l'única glaçada amb una mica d'entitat que he pogut fotografiar aquest hivern i que cada cop es tornen més excepcionals. Aquestes imatges d'avui són fetes el 7 de febrer, dia en que va nevar tímidament i que el dia abans les temperatures baixes van regalar-nos una mica de gel al voltant de les parts altes dels rierols empordanesos.  Les dues sessions són fetes en un petit tram d'uns dos-cents metres de riu, quan et dediques a fer detalls tampoc cal caminar gaire.  Durant la sessió he anat buscant formacions de gel i intentar composar amb un fons d'aigua a baixa velocitat i que fos interessant. Tot un exercici físic "postural", en un entorn advers com és la llera d'un rierol, ple de còdols de superfície relliscosa, arbres trencats i aigua. Imprescindible l'ús de botes i anar ben abrigat.  

6 comentaris:

  1. Jo estic més acostumat al gel que tu, però m'agrada molt fer fotos; ja sé que estic una mica boig, però m'encanta l'ivern :-D.
    Em quedo amb les dues últimes. Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Les formes del gel i els seus colors són encisadors, entenc la teva follia :-)

      Elimina
  2. Detalls i textures... tot un exercici per al cervell i per a la tècnica fotogràfica per tal de treure bons resultats d'elements complicats.
    Pot semblar que no però això és un entrenament que fa aguditzar la visió de fotògraf i afinar més la tècnica.

    Salut!

    ResponElimina