Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dilluns, 13 d’abril del 2015

L'illa Petita


Aquest és un lloc que m'hi perdo sovint, les darreres sortides de lluna plena hi he anat, la d'aquest cap de setmana prometia ser un "fiasco" absolut, ja que estava ennuvolat, per sort pocs minuts després de que iniciava l'enlairament per l'horitzó es va fer un forat al cel i ens va picar l'ullet (la segona).
La primera va ser una exposició llarga amb filtres de DN per restar llum i congelar l'aigua, volia passar-la a blanc i negre però no me'n surto de que el resultat sigui digne. Hauré d'esperar que un dia vingui en Xose Casal i me'n faci cinc cèntims d'aquest editat ;-). 



10 comentaris:

  1. Buf! El lloc el trobe guapíssim i per una sortida de lluna a contrallum pot donar un joc espectacular. Així i tot l'ambient "soft" de les imatges queda molt maco.
    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Exacte, laltra lluna, la de l'hivern, la vaig poder "pillar" amb un dia clar i tot el cinturó de Venus :-) Una abraçada

      Elimina
  2. En aquest cas deixo els colorins i em quedo amb la seginsa, amb la temperatura freda i la mar com una boira. Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El paisatge en blanc i negre el trobo molt dificil de fer..., però em resulta mot atractiu quan veig els treballs dels altres. Una abraçada, Chabier

      Elimina
  3. Jo també trio la segona. El primer pla em sembla potentíssim. També penso que en BN pot quedar molt xula. Mira per youtube com instal.lar presets al lr i despres busques algun de gratuit per probar, sempre pot servir com a primera aproximació.
    Salut
    JC

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per l,orientació company. Fa masses dies que no compartim sortida, eh! ;-)

      Elimina
  4. Realment, una bonica imatge, d'un bonic lloc, d'un bonic país. Personalment hem quedo amb la segona , amb un pel del color de la primera, els tons tan freds al matí hem demanen un pel mes de calor.

    salut.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sembla que esteu coincidint amb la segona. Una abraçada, Albert

      Elimina
  5. Hola Eduard, jo també em quedo amb la segona.
    Un indret ben xulo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perfecte, crec que hi hagut unanimitat. Una abraçada, Esther

      Elimina