Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dissabte, 25 d’abril del 2015

Perseguint els primers bitxos


No entenc com m'he deixat enganyar! i jo que em pensava que seria bufar i fer ampolles. Ara me'n adono de lo difícil que és enfocar a pols. El primer dia em vaig dedicar a fer floretes que s'estan quietes i més o menys pots anar tirant però, amb aquestes minúcies tot es complica molt més. També te'n adones dels grans treballs que fan els mestres de la macro, els quals t'ho deixen tot ben enfocat i a més et fan unes composicions magistrals. Aixx! quin llarg camí que queda... (les dues imatges han estat retallades parcialment)


4 comentaris:

  1. Esplèndid el joc de llums i hombres de la segona.
    Entre enfoc i composición t'ha quedar molt be.
    Respecte a ampliar la "profunditat de camp", hi ha l'apilament de imatges en ps o programes específics, pero desconec si lr ho permet. Clar que amb subjectes animats deu teñir un extra de dificultat. sort
    jc

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'objectiu final és controlar la tècnica i algun dia fer apilament. La feina que tinc fa que moltes vegades passin per les meves mans molts bitxos que els llenço i que són una passada de guapos. M'agradaria aprofiatr aquelles restes ;-)

      Elimina
  2. Jo passo de fer apilaments, se'm cremaria l'ordinador he he. Primera nora per a fer macros a bitxets: ja et pots llevar ben aviat. I després, per a aconseguir bon focus, que no faci aire, cosa realment difícil a les nostres respectives llocs :-)
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cert Chabier, lo de llevar-me d'hora no em fa por, lo del vent si que és un problema :-)
      La veritat es que estic content perquè pots fer paisatge amb les primeres o darreres llums i posteriorment allargues la sessió amb el macro. Una abraçada

      Elimina