Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dijous, 17 de desembre del 2015

After hours


La nit sempre m'ha agradat. De jove consumíem les nits  amb xerrades interminables que avorrien a les nostres acompanyants, em refereixo a la primera època de l'Hort d'en Minguets de Roses, en Pere tancava el local i ens quedàvem a arreglar el món fins la sortida del sol.  Ara segueixo estimant la nit però, les activitats que faig són ben diferents. Com que el món no el vàrem arreglar, més aviat l'hem espatllat, ara deambulo pel camp fotografiant el cel nocturn fins que surt el sol, com la foto que avui us presento i que la vaig fer el diumenge a la matinada. De tornada a casa de vegades veig els  joves francesos que organitzen un "after" a les vinyes de sota el Rachdingue, les de l'Espelt, i em pregunto de que parlaran...

8 comentaris:

  1. Doncs una imatge ben maca.
    És possible que els joves d'ara ja no parlen gaire. Segurament el que s'hagen de dir ho facen per whatsap

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que si. Durant més d'una dècada vaig viatjar a centre Amèrica cada any per motius de cooperació al desenvolupament i, allí em vaig adonar de que la gent d'aquells països ens donaven mil voltes amb moltes coses i, una d'aquestes mil, era la riquesa que tenia el seu llenguatge i lo bé que dominaven l'expressió oral, tema aquest que cada cop anirem més enredera. Una abraçada

      Elimina
  2. Arreglaràn el mon i faràn la revolució amb la cervessa a la mà, com feiem nusaltres quan erem joves :-D
    Unes llums molt xules. Aquí no pasa res ni de llums ni de neu, cagontot.
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Com continuï el temps anticiclònic acabem tots al frenopàtic! Una abraçada, Chabier

      Elimina