Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dimecres, 10 de febrer del 2016

Una mica de moviment II


Aquestes imatges corresponen al dissabte a la tarda en que la garbinada encara va pujar més de intensitat i va acabar formant unes lenticulars just en el moment de la posta, aquests núvols els va generar el relleu de la serra de Verdera. Malauradament no vaig saber veure-les a temps i en el moment crític estaven a la meva vertical. Vaig fer el que vaig poder per tenir-ne una combinació d'un primer pla d'onades amb les seves formes sinuoses tan espectaculars i aquell cel igualment sinuós. Us deixo aquesta mostra que espero que us agradi.  

6 comentaris:

  1. Sí, bona. Estic pensat en una toma picada amb la càmara molt baixa, on es vegi menys mar, només el primer plà i més cel.
    Ja sé que aixó es veu molt be possat a la cadira ;-)
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs has de pensar que la càmera estava a tope de baixa, fins i tot hi arribaven els esquitxos de l'aigua, els quals havia d'anar eixugant, no podia posar-la més avall :-(

      Elimina
  2. Guapa composición y luces. Un abrazo

    ResponElimina