Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dimecres, 3 d’agost del 2016

Estem sols?



Aquest cap de setmana m'han preguntat dues vegades si creia amb déu, i he dit el que penso, que no però, que admiro profundament l'entorn on vivim i els mecanismes que el regulen, conèixer la interrelació que hi ha entre ells ha estat i és una necessitat vital per mi, sempre m'ha meravellat l'ecologia, em refereixo a la ciència, és clar, L'entrada d'avui intenta evocar aquells moments en que en un moment o altres tots ens fem aquestes preguntes més transcendents. 
Un suggeriment, aprofiteu aquests dies d'estiu i més aquesta setmana que és una bona oportunitat per sortir al camp, especialment ara que tenim la lluna nova i estem travessant el sector de les "llàgrimes de sant Llorenç" per mirar cap al cel nocturn. Fer-ho amb el petits de casa i intentar dimensionar aquest espai  estel·lar és una pràctica que hauria de ser obligatòria per carregar-nos d'humilitat i òbviament sorgiran totes aquestes preguntes sobre la menudesa de l'ésser humà i de les divinitats, Què tinguis sort en trobar les respostes.

La primera imatge és feta amb el 14 mm i la segona amb un 50 mm. 

4 comentaris:

  1. Els colors de la segona em semblen una meravella, apart de la composició en si.
    jo també tinc ganes de veure que surt amb el 50mm que tinc. no ja a f1.4 però a f2 o així...
    salut!
    JC

    ResponElimina
    Respostes
    1. Entre 17 mm i 70 mm no tenia res i encara que sigui una focal fixa, i em quedi sense un bon ventall d'elles, té moltes possibilitats per anar explotant, la primera era aquesta, una nocturna amb el nucli central de la Vl i algun pp Una abraçada, Joan Carles

      Elimina
  2. També tinc un 50mm-1.4 i no m'imaginava poder tenir la VL tan a prop.

    i...,no estem sols! :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs no t,enganyo, és així. Les dues fotos s,han fet sense moure ni un mil.limetre el treuspeus. Una abraçada

      Elimina