Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dilluns, 19 de desembre del 2016

Fora d'hora


Es parla de la zona de confort per als fotògrafs però, també hi ha "l'hora de confort". La meva és quan el sol s'ha amagat o encara no ha sortit, fins i tot al fotografiar la nit m'hi sento prou còmode.  Aquest cap de setmana he estat alacaigut i he arribat a les albades un pèl tard. Sortosament el cel m'ha ajudat molt oferint-me unes nuvolades espectaculars.
La foto que us presento avui està feta quan el sol ja és alt, aquest fet m'ha obligat a posar un filtre DN i el polaritzador per restar llum i poder baixar la velocitat per captar el moviment de les onades, tal i com es veu en la primera imatge, la resta són fetes en un emplaçament proper i abans.






3 comentaris:

  1. Respostes
    1. És la punta del Cap de Creus vista des de Portbou. Es veuen dues illes que hi ha (Sa Rata i S'Encalladora) i amb una mica de imaginació la terra ferma té la forma d'un cap de drac ajagut sobre l'aigua. Com ho veus? ;-)

      Elimina
    2. Jo hi veig molta aigua i poques muntanyes :-D

      Elimina