Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dijous, 21 de setembre del 2017

Tot es mou


Tot es mou i aquests dies tot s'accelera, espero i desitjo de tot cor que puguem veure el naixement de un nou dia per tot el nostre pais i la seva gent.
Captar el lent moviment dels núvols pot donar resultats espectaculars, per la força visual d'aquestes traces que deixen al cel,  si aprofitem el reflex que queda a l'aigua encara ho magnifiquem més i, si fem una composició que resulti una mica explosiva, ho dic amb el sentit de la irradiació que provoca una explosió, encara molt més vistós serà.
Aquell dia vaig fer una foto inicial de llarga exposició i quan em vaig adonar-me del moviment que hi havia en aquell cel, va ser aleshores quan vaig tornar a composar aprofitant el centre acolorit de la contaminació lumínica que hi havia al cel i la mata de lliris grocs per produir aquesta sensació de irradiació. Espero que us agradi!


2 comentaris:

  1. Bona! Però vigila el sensor que sembla que tens algun visitant :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un de gros i alguns de petits, estic amb el dubte de passar la granera jo ho portar-ho a fer :-(
      Una abraçada

      Elimina