Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dimecres, 6 de desembre del 2017

No serà la darrera


Hi ha llocs que són especials, personalment la visió del cel nocturn des de l'interior d'una cova m'encanta i, des de fa un temps vaig buscant cavorques vora mar per retratar la via làctia. Aquest any vaig descobrir aquesta cova que desconec si té nom i que la vaig fer de nit amb la VL. Ara vull fer-ne també una imatge crepuscular. Aquest és un primer intent que estic segur no serà el darrer, la imatge que vull ha de tenir més onada a l'entrada de la cova  i, si pot ser un cel més potent, millor que millor..., ara serà qüestió d'esperar i estar atent. 

8 comentaris:

  1. Carai Eduard, quin racó, segur que aconseguiràs el moment que busques, salut!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu saps millor que jo que les fotos cal fer-les primer al cap i desprès al camp. Una abraçada, Toni

      Elimina
  2. Ets un mestre, un llop de Mar, un gran fotògraf

    ResponElimina
    Respostes
    1. Adulador! Gràcies Jordi, t'has guanyat una convidada d'un bon vi a Bled ;-)

      Elimina
  3. Doncs a mi ja m'agradaria tenir aquesta imatge a l'arxiu! El lloc sembla que dona per molt...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quan vulguis t'ensenyo l'amagatall, no sé si has anat a l'enllaç amb la VL que li queda de conya. Una abraçada

      Elimina
  4. T'he molt bona pinta per una nocturna, segur que la claves company! Uns racons molt macos per perdre's-hi.
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquest és un lloc molt fàcil de trobar i no cal el caiac per anar-hi ;-) Una abraçada

      Elimina