Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dilluns, 5 de març del 2018

Llevantada II








La tarda del dijous vaig estar per el Pla de Tudela intentant treure-li una mica més de suc al temporal, el cel no hi va posar gaire de la seva part i el mar estava molt mogut, dominant els blancs de l'escuma, tot i això vaig intentar captar aquell moviment molt desordenat i de gran virulència que mostrava. Si al matí no va bufar gaire vent, a la tarda hi va haver una garbinada molt forta, això m'obligava a buscar protecció entre els grans blocs pegmatítics dels penya-segats.  
Pregunta d'examen, es veu l'illa de Portaló, aquesta sil·lueta no us suggereix algun animaló?

2 comentaris:

  1. Jo sempre li he dit el drac de portaló, així ho havia sentit des de petit... no sé si serà correcte o són els meus ulls que li donen forma 😉

    ResponElimina
    Respostes
    1. Exacte! I n,hi ha més d,un, la forma i disposició de les roques fa que aquesta similitud es pugui anar repetint. Una abraçada

      Elimina